Organizátoři

Toto je tým, který pro vás chystá samotnou hru.

Kristýna "Darien" Obrdlíková

Vystudovala religionistiku a teologii, v současnosti na doktorském studiu při ETF UK.
Larpům se začala věnovat v zimě roku 2005, od roku 2007 organizuje vlastní hry. Klade důraz na atmosféru a vizuální stránku hry, čistý a jednoduchý herní systém. Vše směřuje tak, aby vznikl co nejlepší herní zážitek.
Výběr projektů, na kterých se podílela:
Svět zlodějů - Městský fantasy larp odehrávající ve starém městě Znojmě, realizace 2007 - 2009. Inspiroval se knižní sérií R. Asprina a umožnil hráčům prožít vždy dvě noci v prostředí nebezpečné zlodějské čtvrti plné barvitých charakterů nočního středověkého města.
Střepy Abeiru - Fantasy larp v přírodě ze světa Dungeons and Dragons. Chtěli jsme učinit hru originální pro každého jednotlivce s přihlédnutím na naše reálné možnosti, kde je nám velkou pomocí členité prostředí a rozmanitost předlohy.

Jan "Newman" Novák

Vystudoval ekonomii v Pardubicích. Larpům se věnuje od roku 2004, organizuje od roku 2006.
Výběr projektů, na kterých se podílel:
Matrix - Městský larp inspirovaný stejnojmennou filmovou sérií, konal se v letech 2009 a 2010. Zapojili jsme řadu mechanik jako využití moderních technologií, šifer a dynamických lokací; hráči mohli ztvárnit jak hackery, tak i agenty Matrixu nebo vzbouřené programy.
Střepy Abeiru - Fantasy larp v přírodě ze světa Dungeons and Dragons. Chtěli jsme učinit hru originální pro každého jednotlivce s přihlédnutím na naše reálné možnosti, kde je nám velkou pomocí členité prostředí a rozmanitost předlohy.

David Wagner

Studuje pedagogiku na Karlově univerzitě. Larpům se věnuje posledních osm let jako hráč i jako organizátor. Organizoval pak stylově velmi vzdálené hry, jako Tábor (spolu se Simonem "Rothasem" Steffalem), pohádkově divadelní Zemi snů, první návštěvu Ardavského údolí a v loňském roce společně s Rosenthal o.s. a Portu Rossu. Jako hráč i jako organizátor se snaží přinést ostatním co nejhlubší zážitek a nacházet nové způsoby jak věci dělat.
Výběr projektů, na kterých se podílel:
Ardavské údolí - hra odehrávající se na Balkáně v roce 1462, spojující jak přísně historické prvky, tak dobovou a místní mytologii do jednoho celku. Cílem bylo stejně jako u Porty Rossy jak poskytnout pocit člověka žijícího v dané době včetně jeho představ a snů, tak napínavou a dramatickou hru. To se podle recenzí hráčů povedlo a začali tak práce na projektu Porta Rossa.
Porta Rossa MDVII - byla historická hra s pokusem o už tradiční morální dilemata, rozmáchlou výpravu, nabité dramatické linky a proložená velkým množstvím citátů, odkazů a analogií s jak historickými událostmi, tak s uměleckými díly. Odehrávala se v alternativní historii, ve které při obléhání Janova francouzskou armádou ve městě vypukla morová epidemie nikdy dříve nevídaných rozměrů. Ti, kteří přežili se shromáždili v poslední výspě, pevnosti Porta Rossa. Hra začínala těsně před karnevalovým veselím. Určitě doporučujeme k projití fotogalerie, které se oběma fotografům zásadně povedly a alespoň částečně zachycují náladu hry.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License